Témata na hostovce
Cestovní ruch
Co, kdy, kde a jak
Etika
Etnické kuchyně
Gastronomie
Hygiena a sanitace
Jídla a jídelní lístky
Kdo, kdy, kde
Koho se to týká
Konzulting
Kuchyňské techniky
Michael D. Klíma
Nápoje (koktejly)
O čem se nemluví
Pohostinství
Případové studie
Restaurace a servis
Stroje, náčiní a zařízení
Ubytování
Zbožíznalství
Otázky a odpovědi
Otázka:
Dobrý den vážený pane Klímo,
na serveru Lidovky.cz pisete dnes o spropitnem. Osobne jsem timto nastrojem dosud obvykle vyjadroval mou celkovou spokojenost, nikoli jen spokojenost s obsluhou - jak je zrejme z clanku (lze pak dedukovat, ze spropitne je odmenou pouze obsluze, jez se s kuchari se o ni nedeli??). Rad bych se zeptal, jak v takovem pripade mohu ocenit samotne jidlo? A zaroven, v pripade, ze nejsem s jidlem spokojen (ale neni to tak udesne abych jej poslal zpet do kuchyne), jak to mam dat najevo (dosud jsem tak cinil i prostrednictvim nizsiho spropitneho, jez svym zpusobem i kompenzovalo - a to i financne) neadekvatni gastronomicky zazitek).
Děkuji za odpověď.
V.H.
Odpověď:
Vážený V.H.
Zadejte si doVYHLEDÁVÁNÍ spropitné.
Michael Klíma
Koncept Steakgrill
Počet návštěv