Témata na hostovce
Cestovní ruch
Co, kdy, kde a jak
Etika
Etnické kuchyně
Gastronomie
Hygiena a sanitace
Jídla a jídelní lístky
Kdo, kdy, kde
Koho se to týká
Konzulting
Kuchyňské techniky
Michael D. Klíma
Nápoje (koktejly)
O čem se nemluví
Pohostinství
Případové studie
Restaurace a servis
Stroje, náčiní a zařízení
Ubytování
Zbožíznalství
Otázky a odpovědi
Otázka:
Dobry den pane Klimo, chtela bych se Vas zeptat, jak se daji v restauraci vytvorit, vedlejsi prijmy,nebo jine prijmy.Studuji na vyssi hotelove skole v PRAZE.A tuto otazku mi nedokazal nikdo uspokojive odpovedet.Mluvili o takovych vecech jako sber papiru, reklama na zdi, nebo na majitelove pozemku,, atd.Ale zajimalo by me jestli neco takoveho existuje v Americe..?
dekuji predem D.Rosicka
ps>myslim si ze toho znate opravdu hodne a mohl by jste mi pomoci..}}
Odpověď:
obávám se, že jste na špatné adrese. Tyto stránky, jak již jejich název napovídá jsou v zásadě pro hosty, nebo pro studenty Hostovky.
Nemohu sice zabránit tomu aby je četli i odborníci v pohostinství. protože nakonec někteří z nich sou také hosté, ale na otázky odborníků na těch to stránkách neodpovídám.
To že vám při Vašem studiu na vyšší hotelové škole v Praze na Vaši otázku nikdo odpověď nedal, mně nikterak neudivuje a potvrzuje to jen moji teorii o nízké odborné úrovni našeho odborného školství.
Tvorba vedlejších příjmů při provozování pohostinství není sběr papíru, starého železa a odpadků apod., a v Americe se tím žádná restaurace nezabývá. Reklama ať již na zdi nebo na pozemku majitele sice může podpořit prodej, ale to spadá spíše do marketingu.
Co vy máte zřejmě na mysli jsou způsoby kterými lze zvýšit průměrnou útratu na hosta a tím zvýšit obrat. To ale spadá více do technik prodeje a těch samozřejmě je celá řada, ale ty vyžadují studium daných možností, složení, zvyklostí a koupěschopnosti potenciální klientely daného podniku a to se v Americe studuje v hodinách psychologie prodeje.
Koncept Steakgrill
Počet návštěv